åååh momotschmomomotsch.

Det är vad jag och min underbara älskling sjunger varje dag. Vi började med en liten vers då vi såg cafét "Café momo" och sedan dess har det kommit en del remixer med mera. Roligt.


(orkar inte sätta in min externa hårddisk för att dela med mig av en hyffsad bild.)


Idag öpnnade jag. På väg hem ringde en mataffär jag sökt jobb på och frågade om jag var intresserad av att jobba då andra var sjuka.. tyvärr kunde jag inte ta det då jag vill ha fast på papper lika mycket timmar om inte mer, än vad jag har nu. Men hon skulle höra med sin chef om dom kunde klämma in mig 5 timmar i veckan, om inte, då skulle dom behålla min CV tills någon säger upp sig! låter ju awesome ;)

Kom hem. Ägaren ringde och frågade vart jag lagt nycklarna till butiken..... i min ficka här hemma? suck.... så Christian fick skjutsa mig till preem vid globen och mötte upp honom där :P  för övrigt fick jag fler goda nyheter från mitt jobb idag - blir ju bara bättre och bättre det här :)

Imorgon har vi egen kärleksdag!
mihihihi LOVE ♥


nu ska vi döda lite zombies.... YEAH (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0