Beautiful.


God kväll.

Åkte till jobbet vid 09.30 - pendeln åkte två stationer på 30 min.... HURRAY! kom 30 min försent till jobbet. Igår lärde jag mig inventering ( inte för att det är något nytt, men det var roligt.) och idag ringde jag och beställde mina första varor till leveransen imorgon :D yey.

helt död är jag. sista jobb dagen imorgon och sedan är jag leeeedig i 6 dagar :D wie. Sen har jag och älsklingen sett norrsken idag :D tro det eller ej. När jag var på väg hem från pendeln så såg jag norrskenet på himlen och jag sprang hela vägen från gallerian och hit och sen sprang vi upp till gallerian och kollade på det :D WOW. i storstan också vettu, coolt schuuuu.

sussa sängen nu, öppning imorgon.
KOM OCH KÖP MACKOR I SKÄRHOLMEN SÅ TIDEN GÅR FORT FÖR MIG!!!!!

puss på stjärten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0