Chokladkaka.


Chokladkaka med mörk blockchoklad inuti :)
det är precis vad jag gjort nu, den ligger i ugnen nu och jag hoppas den blir lika god som alla mina bakverk brukar bli ;) jag börjar bli lite tokig i att baka och laga mat och skriver recept hit och dit. Men det är roligt! Jag tror jag ska göra en egen kokbok :) (inte en riktig, utan en egen som jag har för mig själv som man kan göra.) hehe

Imorgon blir det till att leta mer julklappar inne i City fast med Madelene! Sen på kvällen ska jag & älsklingen "fira" våran 3 månaders dag :> haha. Han fick ett slags presentkort när han var en av de nominerade till "årets butikschef" för 1400:- att äta för. Såååå. Vi ska på en as dyr resturang inne i Gamla stan :) vi hittade först en resturang som låg 30 meter upp i luften, men menyn såg inte alls bra ut!

jaja :) later folks




jag älskar dig
ge inte upp, efter regn kommer solsken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0