Cold.


old pic.
Hej alla glada.

Jag hade tänkt att skriva lite dom här två dagarna som gått, mina lediga dagar, men tyvärr fick jag jobba dom dagarna. Bara två dagar kvar sen är jag ledig dagen innan jul så jag kan fixa det sista med presenter etc innan jag åker till Göteborg och firar jul med Christians familj :) ska bli så skönt att komma härifrån, i gbg tänkte jag inte ett dugg på något här och var fullkomligt avslappnad :D sköönt.

Det är väldigt mycket snö här i Stockholm nu och väldigt kallt. Kan inte förstå hur jag stod ut med tio gånger mer snö och kyla hemma i Norrland.. O.o jaja. jag är trött, ska äta nu och sen mysa med älskling :) hoppas ni alla haft en underbar söndag.

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0