Hopplöst.


Tur att jag har dig - du håller ihop mig, så jag inte faller isär.
Vad är en groda utan ben? Just precis... Så känns allt nu!

Vart jag än vänder och vrider på mig tycks jag vara omringad av idioter. Även de starkaste och envisaste kvinnor orkar inte med allt, ibland viftar även vi med den vita flaggan - men i mitt fall är det ingen som ser den, utan fortsätter. Hur mycket kan en människa stå ut med? Jag är hård som sten, riktigt jävla hård... men jag faller snart, jag orkar inte längre...

Allt som jag varit med om i mitt liv borde detta vara en fis i rymden. Varför är det inte de? Hur kan jag klara av saker som förstört hela mitt liv, men inte något som detta? Hur går det ihop, det är frågan..


nej men.. berättar om juldagarna när jag är ledig...
jobbat 10 timmar idag - dubbelarbete, skit roligt..............
imorgon skulle jag jobba 9-13.30 men det blev 9-20.30..........
någon måste ju göra inventeringen.... roligt iofs... men ni fattar......
skulle vara ledig på onsdag.. nu jobbar jag då också... så...
kom nyss hem därifrån, måste lägga mig för att orka kliva upp..
ÅH, snark... hata... ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0