Missing you.

Hej hej. . - christian hälsar!

Jobbat 11 timmar idag, puh. Det var snökaos i hela stockholm idag, hela dagen. Imorse när jag gick till pendeltåget så hade dom ställt in vissa tåg, vissa stod stilla, andra hade dom bytt tider på. Min var bara lite försenad. Sen på väg hem så var många försenade med 40 minuter och andra var helt inställda. Nu kan jag inte säga att stockholmarna överdriver, för nu är det faktiskt mycket snö ute :) det är riktigt kallt och härligt.

Sen när jag gick runt gallerian så stod det en stor hare där :D waaa! värsta söta.

nej nu ska jag lägga mig... kom nyss hem och måste lägga mig igen för jag måste upp och öppna imorgon på jobbet :( snark. me so tired. Aja, godnatt.


p ö z z.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0