Not good.


Igår var jag äntligen och kollade på New moon. Dessvärre är filmerna kass då man läst böckerna! man skall egentligen vänta tills efter man sett filmerna, med att läsa böckerna! den var helt OK :)

Var där med Christian och Madelene. Efteråt skjutsade vi hem henne och åkte hem. Då mina vänner, började biverkningarna av vaccinet komma...... min arm var helt svullen, gjorde svin ont och hade ingen känsel längst ner. Sen fick jag som feber i kroppen men migrän i huvudet och hjärtklappningar. Jag sov inte en blund inatt. Mina ögon gjorde så ont och var uppsvällda imorse och mina läppar helt igen torkade... skickade sms 06.30 till min chef att jag inte kunde komma idag på jobbet. Kändes ju jätte roligt, not.

Vi la oss 23.00 igår och jag sov som sagt nästan inget under natten, när Christian gick till jobbet vid 08.45 så somnade jag om och vaknade nu 14.30, mår fortfarande dåligt. Vill att baby ska komma hem och ta hand om mig :(

Kommentarer
Postat av: Andrea

Det är just därför jag inte tar vaccinet... Varför ens ta vaccinet om man ändå blir sjuk? Då skippar jag hellre å hoppas på att jag inte blir sjuk :P Men krya på dig!

2009-12-04 @ 16:41:45
URL: http://anhenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0