Sexy bitch.

Vad har hänt på sistone?
Vi hade en after work i lördags som spårade ur totalt för min del - jag är numera en halv nykterist. Och vad jag menar med det, de får ni klura ut själva. (1 liter vin, 2 öl och en halv drink) säger allt. Mådde dåligt som fan dagen efter, blev lurad & rånad av en turk jävel, spydde på toan och hade mega ångest. Wow, allt på 1 dag.

Snön har fallit till marken och det är underbart - nu börjar det likna som hemma i Norrland :D woho. Bakat lussebullar med älskling. Sen skulle vi göra ett pepparkakshus men det sprack, precis som hans skål som vi hade det varma sockret i xD men vi tog bitarna som var kvar och dekorerade med godis och glasyr :D

Idag har jag varit ledig. Städat hela christians lägenhet, tvättat, fixat det sista till christians present, sen fixade han de sista till mig osv osv.


såhär söt är jag då jag spelar tvspel - dödar zombies!

hähä.


vi gör lussisar!



konstig, men rätt cool bild. hähä

PUSSSSSSSSSS! ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha rånad av..ber'tta mer om turken!

2009-12-17 @ 20:47:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0