The day fuckers.

Vet ni vad som verkligen kan förstöra en hel dag för mig?


• För det första. På vägen till jobbet! Jag måste ta pendeln in till centralen där jag måste gå en bit för att byta till tunnelbanan - och den biten är en ren mardröm, speciellt på morgonen och eftermiddagen under rusningstiden. Folk springer, knuffas, stannar mitt framför en, går rakt fram och sedan tvär svänger för att gå förbi MIG så JAG måste stanna eller idioter som går framför en då man ska in genom spärrarna till tunnelbanan.... Jag går med händerna knutna under jackan och himlar med ögonen och svär hela vägen igenom. Har jag blivit denna hyper stressade stockholmaren som jag vägrade att bli?



• För det andra (och jag säger det igen) - Invandrare. Vad i hela helvete är deras fucking jävla problem? (Nej jag är inte racist då jag inte är hel svensk själv!) Men dom tror att dom äger hela världen? Dom tror att dom är så himla coola och kaxiga så in åt helvete. Speciellt dom här jävla blatte brudarna, dra mig på en skottkärra fram. Dom är värst, fyfan vad jag inte gillar dom. Dom kollar på en med en nedvärderande blick och suckar och säger hur jag ska göra mitt jobb och när jag blir förbannad för att dom är så fucking jävla blåsta och tomma i skallen, då säger dom att JAG har attitydsproblem?! SKRATTRETANDE. Och ALLA tror att dom kan pruta? WAKE UP, ser de ut som att jag tänker lägga ut pengar från min egen ficka för att dom inte har råd? beställ inte i första hand då? GAH.

Varför jobbar jag då i ett område som det bara finns invandrare? eller ännu bättre, varför bor jag på ett ställe med bara invandrare? Har staten hört talas om DELA UPP - dom sätter ju alla jävlar på ett och samma ställe. Jag förstår inte varför vi tar in så många till vårat land. Dom står för den största andelen av brott i vårat samhälle, lever på våra skattepengar för att dom vägrar att lära sig svenska, kamma sig och skaffa sig ett jobb. Som heta ämnen i världen just nu - varför ska vi bygga upp kyrkor för att anpassa till deras religion? varför kallar dom oss racister när vi vill förbjuda liknanade? eller för att Frankrike vill förbjuda Burka? PLEASE. Sen när såg ni en kristen kyrka i Iran? Varför måste kvinnor från andra länder (med jämnställdhet) klä sig i slöja då de kommer till dessa förtryckta länder? Om dom kan svara på de, om dom inte kan förstå våran religion eller respektera den - varför i hela helvetet ska vi respektera dom? Och speciellt deras jävla syn på kvinnor? FY F A N.

nu blev det ett jätte hårt inlägg. Ja, alla har en egen åsikt och detta är min då jag är extremt less. Och nej, alla är inte likadana men 99,9% av alla är.

• Kvinnor med barnvagnar. (också ett hett ämne och samma här, alla är inte likadana) men i Stockholm, här kör kvinnorna med barnvagnar bokstavligen talat över oss. Går man helt vanligt och ska gå in på affären så känner man minst 3 ggr innan man går ut därifrån - en barnvagn på benen. Dom är livsfarliga. Jag lär vara exakt likadan då jag får barn!



Detta är vad jag stör mig på idag, denna vecka. Puh, nu har jag fått ut det från mitt system!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0