Tidsfördriv.

KÄRLEK:

Är du kär just nu? - ja
Har du någon kille just nu? - ja
Har du dumpat någon? - ja
Har någon dumpat dig? - ja
Har du sagt att du gillat någon för skojs skull? - nej
Vem kramade du senast? - Kajsa
Är det okej att din kille hånglar med en annan tjej? - hahaha dum fråga!


FAMILJ:

Hur många är ni i din familj? -  ja hela min familj är splittrad.... jag & mamma?
Trivs du hemma? - är aldrig hemma
Har rymt hemifrån från att du inte orkat med familjen? - ja
Har skrikit och slagit din mamma? - när jag var mindre & cp
Har fått en rejäl utskällning på sistonde? - icke, ingen vågar skälla ut mig ;)
Har kallat någon i din familj för diva, idiot, cp, osv? - har hänt, ja.
Du älskar din familj oavsett vad som händer? - absolut!


VÄNNER:
Du har vänner? -  japp
Du brukar vara med? - oj... cindy? :)
Vem/vilka var du med sist? - Kajsa
Älskar du dina vänner hur dom än ser ut? - klart jag gör.
Är det okej att ha kill-kompisar? - haha jag har/hade nästan bara killkompisar
Har du pussat någon av dina kompisar? - yes
Skulle du kunna döda någon av dina kompisar? - HAHAHAHA idiot
Har du blivit av med någon vän på sista tiden? - ja

 

FJORTIS: HAHAHAHAHAHA

Du sminkar dig varje dag? - nej
Tar på dina bröst? - varje dag
Du änvänder fondation på läpparna? - aaahahah
Du super dig packad varje helg? - icke
Du plattar håret och har en typ av fjortisfrisyr? - jag gör aldrig något med håret
Ditt hår är knallblont? - nej, mörk brunt

 

ALKOHOL:

Har druckit alkohol? - ja
När drack du alkohol senast? - oj.. när jag var i gbg!
Vem bjöd dig på alkohol? - jag själv & christians syster
Vad var det för sorts alkohol? - vin
Brukar du dricka alkohol? - ja
Har du druckit öl? - ja love it
Tycker du om öl? - bäst!
Har du varit full? - men jaaaaaaa


KRIMINELLT:

Är det okej att vara kriminell? - nej?!
Vill du bli kriminell? - haha
Varför gör du sånt här? - har tråkigt
Vad är inte okej med att vara kriminell? - onödigt
Skulle du sno en bil om du inte orkade gå hem? - lite överkurs va
Har du suttit i fängelset? - nej men blivit anmäld (A)
Vill du hamna i fängelset? - ja, gratis mat och spela tvspel hela dagarna? soft ju!

DÅLIGA TIDER:

Vart på dåligt humör den senaste tiden- ja
När grät du senast? - nyss
Du har gråtit över en kille du inte kunnat få? - ja
Du har slagit ner någon? - haha ja
Du har skadat någon med flit? - ja
Har du någon gång viljat döda någon? - ja
Vem bråkade du senast med? - oj... minns inte


ÖVRIGT:

Motto? - livet är en fest?
Film? - ingen spec
Musik? - mmmhh bra
Var det här kul? - sämsta frågorna på länge! mia vad gör du för skit grejer?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0