Worlds greatest!


och jag såg dig springa över skaren
i jakten på din sagolika vy
och du lärde mig att fullständigt försvinna
in i dina tankar i ditt huvud står jag fri

ge mig en vinterdrog
ge mig allt du har
kom nu jag är kroniskt låg
bara mörkret hörs
i ditt öga var en storm jag såg
som sommarsnö..





igår var jag ledig. satt hemma i Christians lägenhet hela dagen och sedan vid 17.00 kom älsklingen hem... med dessa i handen till mig :> varför? Jo, för att jag är gravid.. och vi skall behålla! nej, jag skojjar! för han hade tänkt under dagen hur mycket han älskade mig och gick och köpte 10 rosor :) sööötnos!

Jag har inte riktigt orka skriva för jag är helt död. Mitt arbetspass idag var 11.00-20.45, 10 timmar. Men det är riktigt nice att jobba så långa pass, speciellt då man nu får ta så mycket ansvar :) kollar inte på klockan längre! ;) imorgon är både jag & baby ledig. Då blir det först sjukhuset då han ska ta bort en leverfläck från skallen, sen sjukgymnasten, sen julmarknad, handla julklappar, gå på bio :D myyyyys!


såhär känner jag mig just nu O.o

PUSS.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Synd att graviditeten ej var sann, hade varit mysigt. Men du!!? Kolla in detta: http://www.brollopstorget.se/Blommor/blommors_sprak.php 10 blommor = vill du gifta dig?

Kanske vi har något att fira ändå? ;)

2009-12-03 @ 02:17:19
URL: http://aggerydsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0