Första inlägget.

Som en nykläckt fågelunge som för första gången öppnar sina små, kletiga ögon, öppnar jag nu upp min blogg igen. För 100:a gången. Hoppas ni är glada igen.

Varför tog jag bort min förra blogg överhuvudtaget då jag så snabbt skapar en ny? Det angår er inte. Jag kan i alla fall berätta för er att jag fått ett nytt jobb. Inom samma bransch, men jag kommer nu i slutet av November att hålla till i Skärholmen där de öppnar upp en ny Subway. En timmas resa dit och hem,
but it's totally worth it!


Vad har hänt sedan jag tog bort min blogg?
- Sandra kom hit på besök och vi gick på Rise Against konserten.
- Jag har varit på Halloween fest med min älskling och hans arbetskompisar.



det är väl de, haha.
samt jobb då.


Jag älskar dig mer än vad ord kan beskriva, mitt lilla hjärta.
Du är söt!

Somna in min älskling
vänd din andra kind mot slagen
..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0