Melody in my head.

God förmiddag!

Jag tänker framföra ett meddelande som Johan Glans tog upp i ett av hans "Stand-ups" som stämmer så himla bra.

När det kommer till problem, så finns det två typer av personer. De personer som tänker "åh, ett problem! det måste jag lösa" och sen finns det de som är som mig och tänker "åh, ett problem.... jag tror jag går och lägger mig i fosterställning och gungar fram och tillbaka, så kanske det löser sig av sig självt."

Japp. Jag är som honom, jag skjuter alltid upp problem. Men nackdelen med det är att de blir så himla många problem i slutet som man måste lösa, som nu. Så idag ska jag försöka lösa alla problem. För efteråt lär det kännas som en stor klump som lyfts från bröstet.


me and you
got this special something
I never felt like this before, no no
can't get enough of you
but you always give me more
you're special, special, special

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0