Replay.

God kväll.

Satt nu såhär på kvällskvisten och tänkte lite på ett samtal jag hade med en av mina bästa vänner förut ikväll. Hon pratade om utgångar etc. Jag har länge tänkt att jag kanske borde skaffa mer vänner i min egen ålder då jag nästan bara/alltid umgås med äldre människor. Jag är bara 20 år men jag är mycket äldre i huvudet. Ibland tycker jag att de i min egen ålder är väldigt omogna eller inte alls är roliga.. Men det kanske i själva verket är jag som blivit grå och gaggig?

Jag saknar att umgås med mina jämnåriga polare hemma och gå på krogen, ha sköna hemmafester, gå lös, shake some ass. Det kan jag inte riktigt göra här. Jag börjar sakna det lite. Folk är lite för pryda här i söder, eller så är det vi i norr som är för odrägliga. Man kan se allt från olika vinklar.

Nej, kanske ska tvinga mannen i huset till sängen? min lilla nörd.




Every day, you put a big smile on my lips.




min fina älskling.
du är ju så underbar.. mitt lilla.. happyhead!

Du & Jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0