Sista dagen.

Häj.

Idag jobbar jag sista dagen på Subway i Haninge. Känns så underbart så det går inte att beskriva, så skönt att få slippa dåliga människor. Det mår ju alla bra av? :) Imorgon börjar jag även på det nya jobbet i Skärholmen, även det Subway - men med mer ansvar och förhoppningsvis sköna människor, mer ordning och att regler följs bättre!

Ska kliva upp runt 05.30 för att göra mig i ordning då pendeln går 06.46 mot city, sen byta till tunnelbana mot Skäris. Blir långa tripper varje gång, men som sagt, IT'S TOTALLY WORTH IT!

nepp. ska göra mig i ordning nu och jobba mitt 7 timmar och 30 minuter pass. hajdo


(det är inne med att ha skuggan av kameran i fejjan!) suck.


världens finaste!!! maaaah.
LOVE YOU ♥ min gosiga sälunge

Kommentarer
Postat av: Madelene Nylander

Jaa, absolut! Det är det viktigaste i mitt liv känns det som, en snäll och fin pojkvän som man kan lita på :)

Ja, mina njurar har jag fått en nedsatt funktion på. Jag har alltid haft problem med dem men efter nästan tre månade i Sunny Beach så gick det som det gick.. Lite drykt att jag inte får festa eftersom att njurarna renar all vätska och så vidare :P Så det är lite jobbigt :)



2009-11-24 @ 11:30:02
URL: http://madelenenylander.blogg.se/
Postat av: Madelene Nylander

Visst ja, jag kom på en sak. Du kan det här med att göra om bloggar va? Min blogg är lite konstig.. Om du vill och har tid så kanske du kan fixa till den ? Skulle vara super snällt!

2009-11-24 @ 11:32:16
URL: http://madelenenylander.blogg.se/
Postat av: Madelene Nylander

Oj, gud va jobbigt :S Det är faktiskt super jobbigt när man får nått sånt där problem :/



Jaa, men gud va snäll du är!! Jaghar addat din msn nu :) Gud va glad jag blir! Jag önskar att jag skulle kunna göra det själv, men jag är helt talanglös :p

2009-11-26 @ 23:09:24
URL: http://madelenenylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0