Spain year: 2005.

Godmorgon.

Hittade en skiva för ett tag sedan i ett skåp. Där stod det "Samanthas bilder" - när jag kollade nu på datorn vad det var för bilder, så var det från Spanien år 2005! shit... jag som råkade formatera bort alla spanien bilder då jag var typ 16 år.. så jag vart ÖVERLYCKLIG!!! fick tårar i ögonen, så många gånger jag önskat att jag haft kvar dom, sen har jag haft dom på en skiva här hemma. (tack pär!) haha. Vill ni se bilderna - gå in på min facebook! orkar inte ladda upp dom här nu, såååå många bilder.

Nu lyssnar jag på en Samantha 15 år skiva. Vadå emo?! hahahaha. roooligt.


vad händer idag då? jag ska förhoppningsvis snacka med den här snubben, sen kommer baby hit och vi ska kolla upp skivorna jag bränt om de funkar i hans bil, kanske bränna nya, välja ut vad jag ska ha på mig då vi ska till hans familj i helgen :) :) sen ska vi väl hitte på någe.


pappa & jag!
älskar dig. skulle kunna gå igenom eld för dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0