10 April.

Ahhhh men hej.
Första dagen av verkligheten började ju inte bra. Slutade inte bra heller. Måste verkligen ta mig i kragen och byta jobb, varför är jag så lat?
Jag hatar även att vara kvinna, en gång i månaden.... Jag får seriöst så jävla ont så jag avlider. Legat på golvet för att vila min kropp då varenda muskel krampat, mått illa så jag velat spy och kallsvettats. Jävla menshora! Tar kål på mig.

Jag har även inflammation i min handled och i mina ryggmuskler, yey. Varför får jag det NU? Första dagen då jag skall komma tillbaka till rutinerna, hell with you. Haha vad trevlig jag är :-)

Imorgon ska jag leta nya jobb, nu jävlar ska jag ta mig i kragen och få lite struktur på livet. Kan inte gå runt och klaga på mitt jävla liv om jag inte ens försöker göra något åt det? Eller hur? Börjar bli peppad ju längre jag läser i min psykologibok. Varningsklockorna började ringa då jag insåg att jag passade perfekt in på den Nihilistiska gruntypen. För er som inte vet vad det är, googla. Kan förklara kort: En människa som tappat allt som har med livslusten att göra. Man skapar ett inlärt system - Jag är hjälplös och kan inte göra något åt det, så jag kan lika gärna lägga mig ner och dö. Man ser inget positivt i något och man tror inte att man kan ändra på något. Man lever kvar i sitt förflutna, utan att leva i nuet och utan att tänka på framtiden. En levande död människa med andra ord. Jag blev väldigt upprörd när jag insåg att det var mig på pricken, hemska tanke, hemska jag. Jag har ju varit såhär i 12 år, man kan inte ändra sig på en dag... Men jag ska försöka att bli bättre, jag har ju trots allt börjat gå till en kurator en gång i veckan, tyvärr var jag ett svårare fall och väntar nu på besked efter en remiss till en psykolog. Låter finfint det. Få ordning på huvudet och känslorna!


Ahhh men peace på er då!
Nu blir det = The Vampire Diaries!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0