Dosen't mean anything.

Tjabba!

I förrgår jobbade jag öppning och sedan åkte jag hem till Cindy. Vi tog med oss barnen till lekparken och lekte lite i solen. Sen åkte vi till en resturang med hennes karl och käkade, sen hem till dom och kollade på draktränaren. När jag kom hem rätt sent så hade jag en liten sällskapssjuk och lite grinig pojkvän hemma :> haha sötnöt! Vi käkade mackor och räkor och myste.

Igår jobbade jag öppning igen, åkte sedan in till gallerian inne i city och hämtade ett tvspel åt C, sen åkte jag hem. Gjorde jätte god strömming, spelade lite DS och latade mig. Sen kom älsklingen hem och hade köpt en massa röda rosor till mig och choklad, ååååh så underbar han är! Gissa om jag vart glad? Oh yes! I have my dream man!

Idag ska jag städa undan lite här hemma, sen kl. 18.00 ska jag in till city till dom andra ägarna inom Subway och snacka lite.. Sen efter det ska jag och älsklingen kolla på "Clash of the titans" ... På tal om det, måste ju boka biljetterna :O LATER!



COME TO MAMA!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0