Fireflies.


Waaaaahhhh!

I'm such a sucker for vampires
.... Ni som inte sett The Vampire Diaries, vad väntar ni på? Sen har man ju väntat på True blood's nya avsnitt since forever?! Såg nu i alla fall att True blood börjar igen 13 Juni, så. Håll i hatten ungdomar!
Älskar Stephenie Meyers böcker, läser även andra vampyr och varulvsböcker, so AWESOME! Jag är besatt :( Kommer snart gå runt i en svart lång kappa, isblåa eller blodröda ögon, huggtänder och döda människors huvuden i mina händer? Tja.... Don't think so!

Ja, såg det nyaste avsnittet av Smallville nyss, serien jag älskade mer än allt annat.... Vilken besvikelse, det blir bara sämre och sämre hela tiden :( Jag fattar ingenting, man skall inte dra ut på en serie så pass länge som dom gjort... 9:e säsongen, doomed to fail. Men man vill ändå inte att det ska ta slut.

Dollhouse och Being Human har jag inte sett så mycket mer av... Kyle XY slutade ju mitt i tredje säsongen, Terminator: The Sarah Connor Cronicles slutade också bara sådär efter andra säsongen?! Massa bra jävla serier! Fan vad jag är besatt av serier, men vad vore livet utan det? NOTHING.


Aja, lite bok nu och sedan sova... Någon liten tjej ska ju öppna på jobbet imorgon, hähähähäh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0