Ready for you.



Tror inte jag varit såhär fattig sen jag tog studenten :-O
Uscha, men men. Lön om 3 dagar ;)


Ja, ni kanske undrar vad det var för vredesutbrott jag fick igår eller om det var iförrgår.. Hmpf. Iallafall. I Lördags jobbade jag hela dagen och sedan åkte jag ut till Madelene Carlsson vid Tyresö som hon nu flyttat till. Hon hade grillfest! Satt och drack lite och skrattade åt alla, mest åt Anton, Johannas kille, fan vad han är rolig! :D Sen åkte vi alla in till city för att gå på krogen, vi gick till stureplan och skulle in på Laroy. Tog ut pengar vid bankomaten, sedan då jag ska kolla min plånbok efter mina pengar, DÅ ÄR HELVETET BORTA!!

Jag vet, as klantigt att gå runt med en jätte stor plånbok i fickan som till och med tittar ut.... Happ. Jag och Madelene gick tillbaka överallt där vi varit sen vi var till bankomaten, men vi hittade den inte... less, förbannad och jävligt irriterad ringde jag till älsklingen och berättade att han och Johan skulle få oväntat besök.... Fick skicka efter en jävla SMS-biljett som kostar 45kr, helt sinnessjukt hur dyrt de är. Dagen efter ringde jag och spärrade mina bankkort, polisanmälde plånboken, köpte nytt månadskort och skulle fixa nytt leg. igår men jag hann inte... 

MEN.
Så ringer polisen mig idag och säger att någon kommit in med min plånbok samma kväll som jag tappade den, allt var kvar i den till och med mina 130kr :-O Snacka om att man fick lite hopp för mänskligheten iallafall, att det fortfarande finns vissa ärliga människor där ute. Du som hittade min plånbok, om du någonsin ser detta: TACK, du gjorde inte bara min dag idag utan du räddade hela mitt liv, hela mitt liv var i den plånboken. TACK TACK du ärliga människa! Mina vänner som sa att det var sista gången jag såg plånboken om jag tappade den vid stureplan! TJI FICK NI ;)


Om exakt 13 dagar flyttar jag till min lägenhet!
Om exakt en månad så har JYSK meeega rean, ses där bruschan.

aah, ladda upp bilder från Tokyo på fejjan nu kanske? jepp.

(skrev detta den 20:e... glömde bara att spara, haha!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0