Soulweeper.

Amen tjena.


Lite bra musik för er:
Volbeat – The Strength/The Sound/The Songs
Klicka på länken för att spela upp.


Jag tror att jag börjar få lite flyt i mitt liv nu sen jag kom hem från Japan. Om det är så, TA I TRÄ. Om jag skriver om det nu kommer väl det försvinna, haha. Nej men, saker som att jag har as dåligt med pengar nu till månaden Juni och bara saker som att jag ska fylla på pendelkortet med 690kr, men SL har rabatt nu så man behövde bara betala 520. Massa sådana små saker, allt går som på räls. Sen att jag kollade på min deklaration, inställd på att få betala tillbaka en förmögenhet - Jag får tillbaka 4164kr på skatten, HOW AWESOME ISN'T THAT?!

Ska passa på att söka en massa jobb nu när flytet sitter i.

Har varit hemma som sagt, men även ätit lunch med min älskade. Sedan gick jag till expert och fläska upp min hårddisk på bordet och sa "Den funkar inte!" ... Utan kvitto eller garanti kommer man inte långt med... Åh Kemal, varför jobbade inte du idag så kunde du ha fixat :D Jaja, fick någon lapp med en adress jag skulle kolla upp och se hur mycket de skulle kosta att lämna in den. Det är dyrt som fan att köpa en ny och dessutom har jag hela mitt liv i den. Bilder sen flera år tillbaka, how sad wouldn't that be liksom?


Sen fick jag ett jätte gulligt sms av pappa idag som löd såhär: "Hej sami jag saknar Deg jätter mycket, Hoppas att du kan komma och hälsa på oss älskar dej.Din pappa" Han är inte riktigt bra på svenska, speciellt inte stavningen xD världens sötaste. Sen ringde han upp mig och uppdaterade om sitt nya hus på landet i Galicien, hur det var med mina syskon, om sommaren då jag och C åker dit, var vi ska bo och så vidare. Som pappa sa "om de inte finns plats i huset kan ni bara ta en madrass och sova ute på trädgården, ni kan få med er myggmedel och döda myggorna med hö hö hö hö hö" ... Okej, inte på det fina språket eller med de orden, han blandar ju spanska och svenska och brytning på allt det och skrattar jätte mycket åt sina egna skämt. Så rolig :D Självklart bröt jag ihop i tårar när vi lagt på, han är så rar. Saknar honom hur mycket som helst, 4 år sedan vi sågs ju... Usch!

Newpp, nu blir det ett Vampire Diaries (as spännande nu, för övrigt....), duschen och sedan massa jobbletande.



Smell you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0