Make a sound.

Tjabba.

Jobbade 12-21.30 igår... Haha, för att sluta och sedan gå till nästa resturang och göra inventering :( Money money. Kunde inte sova inatt, drömde att jag var gravid? Haha. Vaknade hela tiden. Mina ögon var lika stora som bowlingklot när jag vaknade imorse.. Drog min söta rumpa in mot city för att utanför dörren till jobbet komma på.... ATT JAG GLÖMT NYCKLARNA HEMMA.... Det händer aldrig! Bara för att jag gjorde en avvikelse i min rutin igår, la ner mina nycklar i en påse ist för i jackan som jag alltid gör. Ringde chefen 08.45 (poppis) för att säga att jag glömt dem, 45 min senare utanför, ståendes med leveransen i kylan kommer min kära chef. Sorry O.o

Nu ska jag fixa håret så det blir bra inför imorgon. Då åker jag & älskling till UTÖ på kräftskiva med några kompisar :D Ska bli as roligt, min första kräftis. På lördag blir det svamp-plockning! Hehey, hoppas jag hittar några denna gång.


Ehhhhmmmmmmm. Dags att föna hår, platta hår, noppa ögonbryn.
Ciaaaao lovers from the sky


orkar inte lägga upp bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0