Omotiverad.

Känner mig så omotiverad till allt just nu.... Sandra Göstasson, kan du inte bara komma hit och muntra upp mig? Saknar dig så jävla mycket...

Känns så jobbigt att komma hem 23.00 från jobbet för att sedan lägga sig 1-1 och en halv timma senare för att man ska upp om några timmar igen för att jobba..... Jobb är mitt liv, gör fan inget annat.

Igår jobbade jag öppning... 9-17 (men det blev till 17.30, utan rast och utan mat)... Varför? Jo för att cheferna tycker att det är bättre att låta någon som ska stänga köket vid 20.00, gå hem vid 15.00 för att spara in på pengar.... Vilket lämnar oss två kvar som får jobba IHJÄL oss.
Jobbade idag 12-21.40..... Stod ensam från 14.00-21.00 uppe vid linen och fixade mackor medans det andra retard står nere hela dagen för att preppa och diska vilket tar en vanliga människa till kl. 14.00.

När man säger till att man inte orkar, att det är jobbigt att jobba 9 timmar utan rast, toabesök eller mat... "Men en kvart hinner ni väl?" nej? och det spelar ingen roll för vi har enligt lag rätt till minst 45min rast under 8 timmar. Nej men.... Vi kan ju kämpa på? Bara bita ihop..... Till vilken nytta då? Att man mår både psykiskt och fysiskt dåligt? Att man snart kommer ha blödande magsår för att man ibland inte ens hinner äta, mina matvanor är ju som... Något utan dess like. Jag mår inte bra. Mår så illa ibland på jobbet att jag springer till toan för att kräkas men det kommer inget. Eller när jag böjer mig ner så blir det svart för ögonen och det blir ett tryck mot öronen, svimmar nästan. Har ont i hela kroppen för det konstanta ståendet, får aldrig vila, måste vara överallt samtidigt.

JAG ÄR INGEN JÄVLA ROBOT!!!!
blir fan sjukskriven snart.... Och jag har bara varit hemma en vecka sedan min semester och går redan under...


Jag hoppas på förändring.
Väldigt snart.

Skulle vilja ge min arbetskraft till några som bryr sig, för en gångs skull.

ville bara lätta på hjärtat lite....
nej, sleepy time nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0