Upp är ner, ner är upp.

Weeee-hey.

Dödens dag idag. Behöver inte gå in mer på det än att säga... EFTERBLIVEN!

Slutade 17.00, tog pendeln direkt hem och snubblade ner i soffan där jag legat sedan kl. 18.10 för att vara helt exakt. Älsklingen var ute och cyklade med Bang i några timmar så jag fick ha lite ensam tid med mig själv. Lite skönt, inge illa menat älskling ;) men ibland är du bra jobbig. HAHA

Nu ska jag nog läsa lite bok och sova till. Snart läst ut boken, bara runt en 70 sidor kvar... Jag som tänkte ha den där feta boken på över 600 sidor i en månad i alla fall tills mina sista true blood böcker kommer ut. Icke, får helt enkelt läsa en till Dan brown bok för att få tiden att flyta på. Da Vinci Koden var fan seg i början alltså, så jag tror jag tar Änglar och Demoner först.

Regnade ganska mycket i Stockholm idag. Självklart blir alla pendlar försenade, helt otroligt, hur kommer inte denna vinter se ut då? Inte värre än förra hoppas jag, då jävlar.. Kunde ta 3 timmar att ta sig till jobbet. Stod upp i en buss på ett svinkallt golv så man hade ingen känsel kvar i dom stackars små tårna. Huga! Ska köpa mig dojjor med björnfluff i!

hmmmmmmmmmm.
Sista jobb dagen imorgon sen är det helg!

bla bla.
Försökte mig på lite design idag, jag har helt tappat fantasin och gnistan. Blä



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0