Hi mates.

Bloggtorka utan dess like.
Jag la ett lösenord på bloggen för att fundera över om jag verkligen skulle ha kvar den eller inte. Men jag vill samtidigt ha den för att mina nära och kära hemma ska kunna se vad som händer i mitt liv då man kanske inte pratar så ofta med varandra längre. Så, beslutet blev att även om jag har bloggtorka och inte orkar skriva, så ska jag ha kvar den.

Vad har hänt senast? Jag fick jobb på Expert, jobbade två dagar och fick sedan jobbet på Goldbuyers så jag slutade på Expert och gick på en två dagars utbildning för att bli guldköpare. Jag har jobbat i 4 dagar nu och hade min första stängning ensam idag vilket gick jätte bra. Jag pratade mycket med tjejen som sålde tidningar brevid där vi har våran disk. Jätte trevlig tjej som också sökt jobb hos goldbuyers nu och även fått jobbet så hon börjar sin utbildning nästa vecka. Hon skulle även få jobba i samma butik som mig, jätte roligt.

Att värdera guld är fan bland det roligaste jag gjort. Däremot finns det inte så mycket kunder ute i Forum Nacka så vi ska flytta butiken till Tyresö centrum nu vilken dag som helst. Hoppas det finns mer att göra där för det är så roligt. Dock får jag vääääldigt ont i huvudet av alla syror vi använder för att värdera guldet och dess karat.

Lite bilder från jobbet kanske? :D


Syra-testet :> = huvudvärk.

Väger guldet, hur mycket skall vi köpa det för?

Flyers!


Fina julbollar i taket i gallerian ;)

Fina Chayma :)

Fina Sofie :)

Förklarar allt vi står för.

ÅH UNDERBART! Min bestod av cocosmjölk, annanas, mango, apelsin, vanilj yoghurt etc. AWESOME!!!!
det är alltså en smoothie.

Hahaha skyddisar!

Här ska det tamefan värderas guld!!! (naked juice bar i bakgrunden ♥)

Jag har så roligt på mitt nya jobb!


Förövrigt så var träden otroligt vackra imorse (och fortfarande).


Nu ska jag göra mig i ordning för att läsa ur min nya True blood bok. (Sjunde boken av nio, usch vad jag hatar att det bara är två böcker kvar...... Dom är så bra!!! ÄLSKAR DOM!) Jag köpte den sjunde boken igår och jag har redan läst 200 sidor av den :S av typ 350 sidor, FY MIG! Det går för fort :'( GÖR FETARE BÖCKER FÖR FAEN.

jag älskar att läsa ♥


KISSES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0