Ever blazing.

Shuuuu mah niggahzzzzZz. . . .

Jobbade öppning. Åkte sedan hem till Elin, visade sig att hon bodde i trappuppgången brevid den jag skulle kolla på lägenheten :P Vi gick dit och kollade på lägenheten och den var as fin (såg precis ut som hennes men ;p ) men dom var jätte jäääätte fina. Nu sitter jag och snubben och snackar om när jag ska flytta in :D hoho, så... Ska ringa hyresvärdarna imorgon och säga att jag tar den! Lite jävligt att behöva betala hyra nästa månad och därmed ha 4000kr mindre till Tokyo, så jävla typiskt. Blir så less, alltid något som kommer i vägen. Men men, lägenheten är viktigare än resan! Måste prioritera... Gillar inte det men :D

Sååå. Kollar på massa prylar på Ikea, inte för att jag kommer ha råd med att köpa något det närmsta året... :/ Ska söka ett till jobb så jag har två, då kanske det går ihop :) För med min lön går allt preciiiiis runt, men vill man ha mer saker måste man ha ett till jobb!

Känns ändå så jävla skönt att flytta hemifrån, som jag längtat. Sen ska jag hämta kartongerna som mormor har hemma hos sig med saker pappa lämnade till mig innan han lämnade Sverige och även hon har lagt till några kartonger med grejer. Så jävla bra gjort av dom, jag är evigt tacksam för det mina små sötnosar. En bra bit på vägen :)

Får ändå lite panik... Jag äger ingen dammsugare? Mopp? Stekpanna? Rengöringsmedel? Handdukar? Sängkläder? Nadious. Äh, får leva som en kloakråtta de närmaste månaderna - but it's totally worth it! (men det säger jag om allt)



Fan och hans moster om det kommer att strulas med min jävla lön de kommande månaderna. Har gjort det 3 ggr på bara någon dag. Först får jag inte min lön på lönedagen, får ingen OB heller för förra månaden som han missade att betala ut (?!) och har tydligen inte fått den nu heller... Och ingen lönespec på 3 månader? Känns jävligt oseriöst då man vill kunna ha kontroll på sina pengar, han har heller ingen stämpelklocka?! Utan utgår från när man loggar in i kassan? Hur fan ska man kunna ha koll på allt?! Blir så irriterad.
Inte ens någon mening att ringa facket med mera, dom gör ändå inte ett skit. Varför finns dom ens till? När jag bestämmer över världen ska jag avrätta alla som inte rör ett finger där.... Någon borde göra det, LATA är vad dom är. Äckliga Stockholms-människor, DÖ.

Kommentarer
Postat av: andrea

gu vad skönt och flytta hemifrån! grattis!! :)

2010-02-27 @ 15:41:19
Postat av: Elina

Ikeas startpaket är super xP

2010-03-10 @ 22:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0