Hustler.

Hey dudes. Mina dagar lite kort och koncist.


Fredag: Var hem till Cindy och hälsade på, fick träffa lilla William. Världens sötaste bebis, herregud kvinna, hur kan du skapa så fina barn? :) Efterlängtat möte som vanligt, går för lång tid mellan gångerna. Efter det åkte jag hem, gjorde mig i ordning lite snabbt och sedan gick jag och C till pendeln och åkte hem till Marie. Där fick vi jätte god middag - synd att jag ätit laktos tidigare och fick min laktos-koma, hade så grymt ont i magen att jag knappt kunde äta upp all mat trots att jag var as hungrig.. Snark. Sen fick vi efterätt, drack lite vin som vi hade med oss. Sen spelade vi spel och sedan gick vi mot pendeln igen. Förseningar i typ en timma eller mer, så det blev en sen buss hem.

Lördag: Upp tidigt för att jobba hela dagen. Efter stängning åkte jag hem, lite förseningar med pendeln. Sprang halva vägen hem, duschade på 30 sekunder, på med kläderna, ner med grejerna och sedan sprang vi hela vägen till pendeln. Där väntade Therese på oss och vi stötte även på Anton där, hur stor är oddsen liksom? Åkte in tillsammans till Älvsjö - där kom resten av människorna och vi tog pendeln mot Tumba. När vi kom fram dit skulle vi ta en buss till My, men det skulle dröja 30 min. Det orkade vi inte i den kylan, så vi började gå.... Alltså, det är inte bra att gå ute i denna kyla med converse skor.. Alla som bar converse ångrade sig, tårna frös fast i varandra och man förvandlades till klumpfot O.o .... Väl framme var hela lägenheten proppfull med människor. Sen blev det fiskedamm för alla som var där för My. Jag & Christian tackar för sexleksakerna ;) HAHA. Det var riktigt roligt där och en hel del sköna människor. Jag vart as trött sen mot slutet och somnade lite lätt i C's knä. Vi åkte hem runt 12 på natten om jag minns rätt? fick skjuts hem av Thereses syster, hur schysst som helst.

Söndag: Vaknar upp väldigt tidigt, springer in på toan och spyr. Sminkar mig och gör mig i ordning, tar med en vattenflaska och drar till pendeln. Åker till jobbet. Börjar göra i ordning allt - springer och spyr och får sprängande huvudvärk och börjar kallsvettas och var likblek i ansiktet samt läpparna. Börjar frossa. Öppnar, kunder kommer, jag ber dom om ursäkt medan jag gör deras mackor och springer till toan och spyr..... Den flög ur mig, skojjar inte. Springer tillbaka och gör klart. Sitter på golvet och dricker vatten, skakar, spyr igen.. Kajsa kommer 3 timmar senare - jag ringer någon för att ta mitt pass, ingen kan. Jag tvingas vara kvar.. Kajsa ta det mesta och jag ligger på golvet och halv sover och täcker huvudet med min halsduk. Tvingar i mig mat som vill komma upp men jag pressar ner det. Dricker avslagen cola för magen, det verkar fungera. Stänger, åker hem, äter lite till.. Lägger mig hos älsklingen i soffan, mår fortfarande dåligt. Somnar.

Kan inte ha varit bakis för jag drack knappt något. Dessutom, när jag varit så full att jag knappt kunnat stå eller minnas vad jag heter - brukar jag bara spy 1 gång... Och matförgiftad kan jag heller inte varit för de skulle ha kommit tidigare... Magsjuka? Kanske.. mamma hade varit de i helgen, så de kanske går något sådant. Kanske blev smittad av någon på festen eller nån av kunderna på jobbet? Skit samma, det var inte trevligt.

Måndag: Vaknade vid 12, satte på en film. Sen gick jag och vofflade mitt hår, sen kom baby hem. Vi mös lite framför Smallville och sedan gick vi till Ö&B och handlade lite grejer och en snöspade. Vi fick gräva fram biljäveln eftersom den satt fast... Ja, så var det jag missade min älskade mia när hon kom till Stockholm... Men nu har vi grävt fram den och grusat där, så nu jävlar.. Älsklingen underskattade min styrka :( Ska lilla Samantha putta fram hans bil? senast var han sååå skeptisk, idag fick han se ;) Samantha is strong, jag puttade ut biljäveln :D hihi. Han vart imponerad :D Sen åkte vi in till city och hämtade Johan. Så jävla skön! Sen skjutsade han hem mig och alla mina saker :p finally. Öppnar dörren och ser post som sträcker sig ut en bra bit på golvet. Hmpf, länge sedan någon var hemma? :P

Ligger nu i soffan med massa gotta och lyssnar på Reggae Beat?! vad hände...
Bild på det som alla andra har
?






Hey, man behöver inte alltid vara snygg?
Snygg är överskattat. Väldigt.. Överskattat.


Mår illa, usch..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0