Jag är en vampyr.


Hatar att min hårddisk är död.

Idag har jag varit till sjukhuset. Proverna visade att jag var helt frisk, fysiskt. Så då var vi tvugna att ta tag i den psykiska delen lite grann. Den jobbiga delen. Fick verkligen sätta min kontroll på prov, för att inte bryta ihop. Så jävla jobbigt. Slutade precis som jag inte ville att det skulle göra och även som jag ville. Så det är blandat, men skönt också på ett sätt så att man tar tag i det.. 12 år har gått och Nu tar jag tag i det. Bra jobbat! idiot

Blir nog bra ska ni se.. Ska lösa lite fler problem inom kort, måste bara äta något först. Snark. Kan jag inte bara få vaaaa. Semester snart, skönt de. Väldigt skönt.

Tillbaka till Sci-fi - men som min bok jag läser nu. "Genom dina ögon" av Stephenie Meyer, en själ som måste ha en annan värds kropp. Tänk om man kunde ta en paus från sitt eget liv och bara låta någon annan dela på sin egen kropp så jag kunde få vara fånge i mitt eget huvud samtidigt som jag ser och hör vad den andre gör med min kropp. Skönt de skulle vara. Eller om jag tog min själ och åkte iväg till Dimplaneten, Eldvärlden eller Blomplaneten.. En blomma som hänger upp och ner och äter solsken. Det vore grejer det!

Jag är ju en sån jävla NÖRD! and i love it


Om du inte känner mig bättre än såhär, då har du misslyckats fatalt med ditt jobb. Nu kanske du förstår, varför jag aldrig berättar saker för dig. Du lyssnar inte och tror inte att mina problem är tillräckligt stora för att jag ska må dåligt. Åh vad jag önskar att du kunde ha fått uppleva vad jag gjort, så skulle vi diskutera tillsammans senare om hur Du mår. Fan vad arg och besviken jag blir. Men jag älskar dig ändå. Och nej jag tog i, jag skulle inte önska någon annan människa samma öde som jag fick, hemska tanke.



Dagens citat:
"Framgångens hemlighet är att aldrig släppa målet ur sikte."
källa: Benjamin Disraeli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0