Like glue.


SÅHÄR GLAD ÄR JAG IDAG! nooooooooooot

Allt har gått fel enda sen imorse. Jag blir fan galen!!
Börjar med att jag är skit stressad innan jag drar till pendeln, men jag hann precis i tid - trodde jag, vart är mitt månadskort? Vart ÄR det? Ringer C, då är det hemma....... Går hem, hämtar det, går tillbaka, missar nästa pendel, får ta den efteråt. Tur att jag tänkte åka en halvtimma tidigare till jobbet så jag kom i tid ändå. Väl där stressar jag som en jävla jude för att hinna klart med allt. Tar kunder, preppar, städar, tar emot leverans, lägger in leverans, tar temperaturer, diskar, tar kunder, städar igen, fixar etc etc.. Hinner knappt äta. Jobbar över i en och en halv timma (det är nice iofs) .. Åker hemåt, missar första pendeln, andra pendeln är försenad.

Hemma i Haninge går jag till mataffärn för att handla hem mat eftersom det är lönedag. Nej, då har min chef inte lagt in någon lön idag?! Normala chefer brukar lägga in lönen 3 dagar innan ungefär? nej, inte våran.. Vi kan få våran lön 4 dagar efteråt ibland - eller ingen OB som förra månaden, så jag hoppas han inte glömmer att lägga in dubbla OB denna lön............. Aaaaaaaaah iaf...  Letade efter äggnudlar som tog mig ett halvår... Sedan skämmer jag ut mig inför alla då jag inte har några pengar och det ligger en massa saker som är klara att packas ner i kassar.... Snark, försöker ringa C för att be han föra över pengar från mitt sparkonto, men då har jag ingen som helst mottagning i hela affären? WHAT?! Får be om ursäkt och gå hemåt......

Stöter på fler problem, mer jobbiga människor, ännu mer problem osv.

En bra sak har hänt idag iaf.
Jag ska på lägenhetsvisning imorgon. Så roligt att lägenheten ligger i exakt samma område och precis brevid kära Elin :D så roligt. Så hon ska följa med mig imorgon och kolla på lägenheten :) Hoppas verkligen att jag får den! hihi

Njae. Nu ska jag fortsätta med min jobbiga kväll. Jag som inte trodde att det kunde bli värre, men det kunde de. Orkar inte mer :) Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Emma

samantha gumman. inte din dag ser jag:) försök och skratta åt det. det är bara djävulen som försöker göra dig på dåligt humör. låt han inte lyckas. hehe

tänker på dig! kram

2010-02-25 @ 22:02:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0