Mad world.


Its cute in a way, till you cannot speak
And you leave to have a cigarette, your knees get weak
An escape is just a nod and a casual wave
Obsessed about it, heavy for the next two days

It's only just a crush, it'll go away
It's just like all the others it'll go away
Or maybe this is danger and you just don't know
You pray it all away but it continues to grow


I want to hold you close
Skin pressed against me tight
Lie still, and close your eyes girl
So lovely, it feels so right


I want to hold you close
Soft breasts, beating heart
As I whisper in your ear


I want to fucking tear you apart..

Hähähäh.


No time no writing, liksom.
Har då inte hänt något speciellt sen jag skrev senast.. Bara varit hemma och på jobbet. Men imorgon ska jag och C hem till mig och skriva ut en massa papper, sen ska vi åka iväg till Cindy :) Efter det ska vi in till stan och fika och göra massa ärenden. Sen blir det kanske bio. Mys dag, då vi båda är lediga i två dagar nu.

5 månader för mig och älskling idag

På fredag när C kommer hem från utbildningen i Danmark så åker vi direkt till Sälen. Där kommer hans familj att befinna sig. Sen blir det skid & snowboard åkning i 2 dagar. Skönt. Och Tokyo resan närmar sig med stormsteg. Det gillas.

Jag tror aldrig att jag hatat mitt jobb så mycket som idag. HATAR HATAR HATAR HATAR HAAAAATAAAAR!!! hat hat hat hat hat haaaaaat hat hat!!!!!!!!111111111 hat. Blir ursinnig bara jag tänker på det, kan slå sönder nåt, jag skriker och är arg på alla dagarna i ända (hemma) och jag känner att jag snart EXPLODERAR av all fucking jävla ilska inom mig. Jag vill bara säga upp mig på direkten, men jag kan inte och jag HATAR det ÄNNU MER!!! jag kan inte? jag kan inte bara ta mina grejer och dra..... AAAAHHH!! hur länge till ska jag orka stå ut? Skoj företag, skoj människor, skoj mackor, allt är skoj. hehehehehe

Stället börjar göra mig galen, utbränd etc. JAG ÄR BARA 20 ÅR!!! man ska inte vara utbränd och totalt sönder stressad och få panikattacker och känna sig yr & svimfärdig hela tiden!!! eller må illa för den delen.

Nu lämnar jag mitt hat för idag, för nu är min blåbär/hallonpaj färdig. Sen har jag en sur pojkvän att be om ursäkt till.... Mitt humör börjar gå för långt nu, måste lära mig att tygla det hemma också... ÅH. Orkar inte med mig själv längre!

Kommentarer
Postat av: Marie

du får komma hit och ha en avslappningsweekend med mig baby! jag kan ge dig massage (kanske).. komsikomsi

2010-02-06 @ 00:38:43
URL: http://maryloue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0