No war without warriors.

Sitter nu och lyssnar på Danjah – Oh Lord - den är riktigt skön.
Jag tål inte hiphop längre men reagge och rnb funkar fortfarande.
Annars är det sååklart rock och punk som gäller för min del :D mmh.



Mamma, lilla jag och pappa. (snygg frippa farsan!!)


Farsan matar en liten samantha som kollar skeptiskt mot fotografen.
Jag vet, min pappa är en apa.


Vi :)


Jag & lillbrorsan i Spanien :) jag håller i en godispåse, ovanligt? :D



haha tänkte bara berätta. När jag jobbade i veckan så snackade jag med en av kunderna och frågade om det var hennes hund som stod utanför för den var as fin. Då sa hon att det var hennes men att hon skulle flytta till ett nytt ställe och fick inte ta med sig hunden, så hon visste inte vad hon skulle göra.. Då sa jag att jag visste några som ville ha hund och jag kunde ringa och kolla mig för ifall någon ville ta hennes hund. Hon vart as glad och gav mig hennes nummer.. Sagt och gjort, jag fixade en tjejkompis, Madelene, som ville ha hunden :) Så jag gjorde en god gärning för båda :D stolt.

Sen har jag köpt en ny bok som heter "Den största belöningen i ditt liv - LYCKLIGARE" som handlar om positiv psykologi - de som känner mig vet att jag älskar psykoligi. Så, ska börja läsa den :)


Dagens citat:

"Lyckan är meningen med livet,
hela målet och avsikten med vår mänskliga tillvaro"


- Aristoteles

(ja, jag gillar filosofi också!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0