Possibility.


otroligt hur låtar kan fylla hela
kroppen med överväldigande känslor.



Undra när jag ska ta förnuftet till fånga och stampa ner foten hårt i marken. Ta mig en riktig funderare, ta mig i kragen. Säga åt alla okänsliga, själviska, egoistiska, spydiga och idiotiska människor att bara dra åt helvete? Dra så långt åt helvete att dom inte hittar tillbaka. Vet ni vad? Jag är så förbannat less på er - era omogna, förlorare. När fan ska ni ta och växa upp? Inse att man inte bara kan glida igenom livet och leva på andra människor som några jävla parasiter? Inse att ni inte bara kan diktera och inte göra ett skit själva? Inse att ni också har en roll i samhället istället för att bara trycka ner andra människor? Alltid försöka få eran vilja igenom och när ni inte får det, när folk säger åt er, trycka ner en ännu mer? Bara för att ni Vet att ni har fel, för innerst inne, vet ni att ni är förlorare, hela högen.

När ska jag lära mig att vända den andra kinden till? Varför stoppar alltid mitt samvete mig? Jag önskar att jag inte hade ett samvete. Jag skulle kunna spotta ut hur många giftiga ord som helst och jag har ett speciellt ord för var och en av er. Ni förstör mitt liv, min självkänsla, mitt självförtroende. Ni förstör mig som individ. Ni förstör min själ. Ni förstör min glöd.

När ska ni förstå, att ni förstör människor? Nej FAN heller! Ni ska INTE förstöra mig, inte igen. Nu får det vara nog. Nu får det fan vara nog. Jag önskar verkligen att jag kunde göra något åt det - men försök att tala med vuxna människor, det är som att tala med en 3åring i trotsåldern. "Kan schääälv" ?!

Jag har tappat allt hopp om mänskligheten.
Nu ska jag lämna mina tankar här, som vanligt, och gosa ner mig hos älsklingen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0