So happy.

Hallå.


Här har ni mig idag.
Gissa vad jag har gjort? (alla får gissa förutom dom som sett på min facebook status vad jag gjort.) Nej, inte fan ska ni behöva gissa. Jag har varit på arbetsintervju på Helly Hansen inne i city :) Gick kanoners. Lite pinsamt i början bara då deras sensor för dörrarna inte verkar vara lika långt ner som jag - jag kom inte in? alla andra längre som kom öppnades dörrarna för. Gick efter den första och då stängdes dörrarna direkt rakt i ansiktet nästan. När nästa kom sprang jag in ;) Hurray! I alla fall - Jag börjar provjobba där redan imorgon :)

Sen efter det åker jag till Arlanda och möter upp min sötnos som varit borta från mig i hela 2 dagar :( Jag gillar inte att vara utan dig älskling, känner mig inte hel inombords. Som du sa, det gör ont i hela kroppen av saknad :( min pingvin ♥
Sedan åker vi till Sälen, wiho.



Svar till Johanna:
Tack så mycket :) din kommentar var som en frisk nypa luft. Jag kollade in tjejens blogg och det tycker jag att ni andra ska göra också - Jag e frisk - Det var nog bland det sorgligaste jag sett. Jag läste de första översta inläggen och klarade inte av mer.. När man ser sådant, då tycker man att sina problem är som bortblåsta. Även om man har väldigt mycket som tynger en, så är det inget i jämförelse med det där :'( Men ja, tack vare din kommentar och denna dag - Har jag äntligen gått med ett leende på läpparna nästan hela dagen. Jag minns inte senast jag gjorde det.

Svar till Grajjer:

Oj. Så kanske det var :D Jag stod i kassan och tog betalt av kunder samtidigt som jag hörde lite vagt i bakgrunden om vad de sa på radion om killen på arbetsförmedlingen. Men det stämmer nog. Lika irriterande ändå!

Nej huva vad ont i ryggen jag får av att sitta på mammas stolar, tror jag knatar till soffan och kollar lite på The Vampire Diaries och Smallville. Kärlek Kärlek Kärlek.




Dagens citat:
"Alla får sin beskärda del av lycka och glädje -
en del får den dock mer beskuren än andra."
källa: Stig Johansson



Röd skjorta gick bannemig hem idag!


Nu hör ni inget från mig fören på... Måndag? kanske.. vet inte :) Den som väntar på något gott.....


PUSSSS!
speciellt till älsklingen som med stor sannolikhet sitter bland en massa danskar ;> ÅH VAD JAG SAKNAR DIG! min lilla stjärtgosse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0