The host.



Jag gick in på Stephenie Meyers hemsida för att kolla om det kommer en fortsättning på denna underbara Sci-fi bok. Jag såg inget om någon framtida bok men däremot så hade hon skrivit att denna oslagbara bok (självklart efter Twilight-sagorna) även kommer att komma på film!!! Hur överlycklig blev inte jag då? Men filmerna brukar i regel vara kass då man läst böckerna. Det är så himla mycket roligare att låta fantasin flöda än att några andra skall måla upp en bild av karaktärerna. Hm, bok före är nog bäst. Även om den gör filmen kass efteråt.

På tal om kassa filmer - Varför säger folk att "Wolfman" är sämst? :( Jag som verkligen hade sett framemot att få se en till varulvsfilm då jag älskar varulvar, vampyrer, allt övernaturligt.. Ja, ni vet. Frågan är då: Ska jag se den och kasta bort lite pengar? Eller ska jag inte se den alls? Jag kanske finner den underhållande.

Äh, jag kollade ju på "The princess and the frog" igårkväll och skrattade som en dåre och älskade den. Då kanske Wolfman är riktigt bra? Men jag är lite svag för animerade Disneyfilmer också ♥

Kommentarer
Postat av: Marie

Se INTE Wolfman. Tamejfan den sämsta filmen jag sett på länge. Man skrattar när man ser "varulvarna", de ser ut som dockor från 80-talet...Trailern var ju ascool?! Sjuuuukt besviken!

2010-02-19 @ 18:01:47
URL: http://maryloue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0