Bored.

Var det en tjej eller en kille som ringde dig senast?
kille

Vad står det i ditt nionde sms?
"
Ja han är på samma fest som mig. Men han har gått upp lite i vikt. Inte lika snygg, haha

Vem ringde dig senast?
Min chef

Vad har du för bakgrundsbild på din mobil?
en dödskalle som vinkar med pekfingret "kom hit kära barn" hahaha

Vilket språk är din mobil på?
Svenska

Vad heter din ringsignal?

Akon - beautiful

Hur många sms har du i din inkorg?
Oj! för många..

Vad står det i ditt tredje sms uppifrån och vem är det i från?
Älskling - "Hej sötnos det blev ingen klippning idag heller :-P Orkade inte, vet jag är lat. :-) nu sitter jag och spånar lite på min *pip*, går ganska bra faktiskt. Hur var jobbet idag? Saknar dig jättemkt, har tänkt hela dagen idag på hur himla mycket jag tycker om dig. Jag älskar verkligen dig, du är finast i världen. Puss sötpuff :-*"

Vem är din 13:e kontakt?
Björn Nixon

Vem är din 20:de kontakt?
Christoffer Nilsson

Ogillar du nr 5?
Angelica Söderholm, nej det gör jag inte :)

Har du varit tillsammans med nr 1?
Alexander Hallin, nej vore wired... vi är släkt :-P

Vad har din mobil för färg?
silver

vad står de i ditt 7 sms och vem är det från?
Älskling - "Det var så lite så älskling, du kan alltid räkna med att jag hjälper dig. Du är ju mitt allt. Puss min sköna! Jag älskar dig! <3"

Kommentarer
Postat av: Madelene Nylander

Åh, det är så tråkigt fast ändå så roligt med listor :P

2010-01-11 @ 23:39:40
URL: http://madelenenylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0