Deny.


När känslan av hopplöshet ivrigt borrar sig in i din själ..
Jag vill ta en paus ifrån mitt liv nu känner jag.


Jag har drömt mig bort ett tag och jag tänkte dela med mig om den platsen för er. Jag drömde om vit sand som sipprade mellan mina tår, värmen av sanden var fängslande. Mina gyllenbruna ben stapplade fram till det klarblåa och turkosa vattnet, inte en människa så långt ögat kunde nå. jag stod där ensam med palmer och sand som omringade mig. Jag glimtade upp mot himlen och solen stod högt och klart på himlen.

Damn, där vill jag vara nu :D Ibland funderar jag på att ta mitt pick och pack och fly till ett fjärran land och aldrig komma tillbaka. Jag ska fan bosatta mig i regnskogen i 18 år och tappa min talförmåga och hur man beter sig som en människa. Resten av världen tycks ha glömt hur man beter sig, trots att de bor i civiliserade städer. Apor hela högen, eller grisar rättare sagt.




Dagens citat:
"Ingenting röjer tydligare en människas karaktär
än de saker hon finner skrattretande.
"

- Goethe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0