Micro cuts.

Tja.
I Torsdags fick jag lite feber och kände mig halv krasslig hela dagen. På fredagen mådde jag inte heller bra, men jag jobbade och sedan gick jag ut en sväng med C & hans arbetspolare, det var riktigt roligt. Förutom att jag var halv död, as hög feber och hade fått världens fläskläpp av ett gammalt sår :( Morgonen efter, igår, skulle jag jobba långpanna! Jah höll på att avlida då jag klev upp... Hade sådan hög feber att jag hade röda fläckar i hela ansiktet och kroppen samt att jag var lite bakis - varav illamåendet, men det var inget i jämförelse med hur sjuk jag var..

Min chef kom in till jobbet och det första han sa i princip var "gud vad sliten du ser ut" ... hmpf, tack. Fick i alla fall gå hem direkt - vi hade missförstått varann.. När jag ringde innan jag åkte så sa han att han skulle fixa det (när jag nämnde att jag tänkte fixa någon som kunde byta pass med mig) så när han kom dit så frågade han vad jag gjorde där? Då hade han alltså menat att jag kunde stanna hemma så skulle han åka in....... så jag åkte dit i onödan och fick åka hem direkt.. Yey! aja.. När jag kom hem däckade jag i sängen och sov hela dagen.

När jag fick i mig lite mat senare på kvällen mådde jag bättre och idag mår jag ganska bra :)

Tänkte visa er mitt fina smyckeskrin jag fick av C i julklapp ♥ :) :)





så himla sött & massa fina smycken också som jag fick i :)

nej nu kom älsklingen hem :D :D :D
maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat-time.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0