My immortal.

Nämen hallå igen.
Som sagt åkte jag till tandläkaren förut idag. Inga hål som vanligt, bara lite tandsten under min metallbit bakom tänderna.. Klart. Lär väl gå på en 1000kr totalt? Varför tog jag inte den där friskvårdsförsäkringen som tandläkarna i Härnösand föreslog åt mig innan jag fyllde 20? Dum som man är, men marie är smart... Damn you!

Var ganska roligt när killen skulle ta bort min tandsten. Maskinen han använde läckte vatten.. Rakt i mitt ansikte, som rann ner i nacken. Först när han skulle prata med mig svarade jag med:

Jag:
"mm-h-mm-h"
Han: Hmpf? vill du spotta ut vattnet?
Jag: mmmhhhhhhm
*spott, massa blod*
Jag: Din maskin läcker vatten lagomt skönt i mitt ansikte...
Han: Hahaha jag vet, det rinner riktigt skönt där i nacken på dig nu va?
Jag: Jepp.

Skön snubbe.

Nej, kanske ska ta och ringa mia och se vad hon har för smarrigt att dela med sig av nu :) och samtidigt ska jag tvinga älskling att laga min pyttipanna, som han lovade :D mums.


Dagens citat:

"Det du inte dör av, gör dig bara starkare"

- alltid varit ett motto för mig, så vem som sagt de har jag ingen aning om.

KÄRLEK MANNEN, KÄRLEK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0