Sadness and Sorrow.





Fick lite bilder av lillebrorsan på pappa & lillasyster :>
som att jag varit glad efter det, oj oj. Får mer bilder imorgon samt en video :)

Jag tänkte på en sak idag då jag stod som en zombie och stirrade ut mot gatan vid jobbet. Varje dag passerar en ny människa förbi, varje dag träffar jag en ny människa och pratar med en ny människa. Utan att veta något om denne - ett leende från mig kan lysa upp en hel dag för en människa som på insidan kanske är extremt deprimerad. Jag vet att det är så för mig...

På tal om isglassar. lyssnar på musik och är i ett filosofiskt stadium - de som känner mig vet hur uppe i varv mitt huvud är då. Tänker på precis allt och inget och går in extremt djupt på allt. Var länge sedan jag var inne i detta stadium - helt ärligt är det skönt, för då bryr jag mig... vilket jag aldrig orkar göra annars. Att hinna ta sig en funderare är skrämmande ibland, det är skönt att vara sönder stressad och inte hinna tänka särskilt mycket. I slutändan sprängs mitt huvud. Det gnager i mig. Orkar inte.




Planera aldrig något, det är då man blir besviken. När man planerar, det är då det bryts. Gör man saker impulsivt kan man aldrig bli besviken. Jag är en människa som gör impulsiva saker - nu planerade jag, det förstördes, jag blev besviken.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0