Space dementia.

Tja bloggen.
Idag är jag hemma i kära Jordbro. Sitter vid mammas dator, med min jamas på (pyjamas) .. mmh, skönt :D har haft ont i huvudet hela dagen idag, ibland så sprängande att det känns som att huvudet skall knäckas i små bitar och min hjärnsubstans ska landa på golvet, några bitar ifrån varandra.... Läbbigt pysen!

Hmpf. Jobbar 6 dagar av 7 denna vecka. Om ni ville veta. Ehm... har inget på hjärtat! ska se om jag kan hitta någon bild här på datorn som jag kan dela med mig av innan jag säger F U 4 2 day.


jag saknar min gosboll Snoddas..
tänk om du hade varit här hemma nu och bitit mig i armarna och tårna för att jag ska följa med dig till sängen och gosa, för att du sedan ska lura mig och gå under täcket och bita mig ännu mer.. eller kliva på mitt bröst så jag inte kan andas och slicka mig över hela ansiktet med din sträva tunga och sedan bita mig i ögonlocket för att mina ögonfransar frestade dig för mycket.... Jag saknar dig älskling! Rest in peace...


Jag dagen efter flytten till Stockholm


Favorit i repris, fan vad jag älskar den här bilden!



F U.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0