Sweet pandemonium.


Jag & mina ögonpåsar på kinaresturang :) hihi.
Jobbat idag, 11-15.
Jobbigt, min kropp verkar lägga av mer och mer för varje dag som går. När jag hem var C hur söt som helst, gjorde mat åt oss och jag fick bara sitta ner i soffan och slappna av, försöka stressa ner.. Världens bästa pojkvän! Därför gjorde jag lite äppelpaj till honom - godaste pajen han någonsin ätit i hela sitt liv, han åt till och med äpplena som han säger att han brukar peta bort (vad är då vitsen med ÄPPELpaj?) ja ja. Sötnosen. Så nu måste jag göra en sådan paj i Sälen också :)

Nu sitter jag & lyssnar på min underbara playlist medan jag funderar på om jag ska kolla på The Vampire Diaries eller Ice Age 3? Hade tänkt plugga kursen från jobbet, men min kära pojkvän säger åt mig att ta det lugnt. Jag får inte tänka alls på jobbet nu ett tag, men det kommer bli svårt, kan inte släppa det. Blä.


Jag tycker det är sorgligt att behöva bevittna vuxna människor göra bort sig. Försöker lura en ungdom som är tio gånger smartare och kunnigare än vad de någonsin kommer att bli. Men jag måste ändå få tacka dessa människor - för utan dem hade jag aldrig lärt mig allt det jag kan idag. Utan er, hade jag aldrig vågat stå på mig mer, utan er - hade jag aldrig haft de principer och värderingar jag har idag. Tack för att ni gör mig till en bättre människa medan ni smutskastar er själva och sjunker ner till en sådan nivå som ni aldrig kommer att kunna ta er ifrån.

Tack alla idiot människor - för att ni gör mig bättre och starkare!
Utan er, hade jag inte varit den jag är idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0