Uprising.

Tja.
Upptäckte igår att jag hade tandläkar tid idag, gick in på internet för att boka om men då kunde man tydligen bara göra det en gång? Jag har inga pengar för ett tandläkarbesök 4 dagar innan löning? Jaja, jag ringde dit nu för någon halv timma sedan och frågade om man inte kunde få en faktura på det - det kunde man, men dom kunde ändå inte ta betalt idag eftersom dom nyss startat om eller vad man ska säga, men nya ägare etc.. Så alla apparater var inte färdiga osv, så då slipper jag den där 50 kr extra som avgift om man tar en fakutra.



Snacka om att bli ruinerad... 650kr för en jävla koll bara? Dom petar med en liten krok och det är över på max 2 min och det kostar 650 KRONOR? dom är sjuk i huvudet. Ska dra ut alla tänder och skaffa löständer istället... Snark.. Man kan göra roligare saker för det.. Men om man ska se det positiva ur det hela, så dröjer det alltid ett och ett halft till två år innan de kallar mig igen :P

Nej, ska göra lite frulle nu och sen göra mig i ordning för att åka till kära Jordbro till tandläkaren. Sen förbi C och lämna nycklarna och sedan åka till jobbet - mitt kära 4 timmars pass...........

btw, igår köpte baby en ny säng! AS stor och as mjuk...
Så efter imorgon ska vi börja ligga in den.... hajjar ni? Ligga in, HAHA..
suck, humor.

Var för övrigt väldigt roligt när han sprang med räser fart med mig på vagnen inne på tag-själv-lagret. Jag fick världens fart framstupa mot den feta korv-madrassen som låg där också och helvete vad vi skratta. Speciellt då vi såg ett annat par göra exakt likadant xp roliga människor.


KÄRLEK OCH RESPEKT MÄNNISKOR

Kommentarer
Postat av: Marie

skaffa friskvårdsförsäkring. det har jag! betalar bara 30 kr per månad sen har man gratis tandvård :)

2010-01-21 @ 12:10:04
URL: http://maryloue.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaha samantha då! och du tror jag skulle passa i det?;)

2010-01-21 @ 22:01:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0