Wicked game.

Yo!

Idag gick tiden någorlunda snabbt på jobbet. Dum som jag är så köpte jag druvsocker på väg till jobbet. Väl där tog jag en för jag var trött, men problemet är det, jag kan inte bara ta EN. Så jag åt upp nästan hela paketet direkt och fick en sån socker-kick att jag höll på att kräkas. Fick lägga mig på golvet med händerna ovanför huvudet. Har mått dåligt, haft ont i huvudet och haft hjärtklappning hela dagen.. Usch det är så jobbigt!

Sen som grädden på moset - På väg hem med pendeln...... En station från min hållplats....... Går pendeln sönder :-D HURRAY, samantha du har vunnit en rosa luftgitarr i valfri färg (!) snaaaaark. En tant anslöt sig till mig och vi letade efter ersättningsbussarna. Stod där ute bland 50 andra som stod vid busskuren, frös arslet av mig. Tårna sved så jag ville tuppa av. Slutligen kom bussen och som TUR var stannade den precis utanför baby... SPRAAAANG hem och där stod han & mötte mig :) mmmh mys. Men hans lägenhet är lika kall som utomhus for faen. Var hemma vid 23.00... åh.

Kajsa: "Jag tycker att Teriyaki luktar kattmun"
Kajsa: "Har fiskar munnar?"

HAHAHA, hon är ju så rolig!




Dagens citat:

"Jag är intresserad av framtiden,
därför att jag kommer att tillbringa resten av mitt liv där.
"

- Kettering
I love old photos.


























Måste bara ha den här bilden inne också xD
mitt ex som skrivit den fina texten, hahaha..
Jadu, du fick dig några omgångar ;) ditt jävla as! hahah

gaaaaaaaah
mina ögon ploppar snart ut på bordet.....
CIAO BELLA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0