Brush it off.

Idag kom svärpäronen till estockholmo! :D
Vi har varit och ätit pizza, grekisk sallad som mr. Moberg gjorde, ätit godis, spelat yatzy (som jag förlorade på som vanligt...) Nu sitter jag och lyssnar på Plan Three - Brush it off. Otroligt skön låt måste jag säga! Texten är så jävla bra, förlorar mig i den eller vad man ska säga.. Huva!


Olidlig dag på jobbet idag också, morr.
WHAT'S UP MED VÄRMEN? Tropiska jävla Hawaii mitt i jävla Sverige dude! Jag har inte alls emot värmen då jag är ledig, utomhus, kan grilla den taniga (halv feta) kroppen jag har. Men att svettas 3 liter per timma är fan inte hälsosamt.

Jaja, 3 dagar jobb kvar, sen åker vi alla till Göteborg och glassar över helgen! Sen jobbar jag måndag - beställer det sista så dom har för hela första veckan jag är borta. Ledig tisdag - tvätta kläderna i min lägga, hämta resväskor etc.. KAN INTE ENS TRO DET, Det är en fucking jävla vecka kvar tills jag träffar min pappa, lillasyster och lillebror!!! GAH! inget ju?

Nej nu ska jag vara social.
Still cool, ciao.



I love small butterflies.
I love the beautiful little wings.
I love the flower they have underneath them.
I love the sun that's shining on the flower.
Then the darkness comes,
and everything that once was beautiful,
is gone.

HAHA skojje mä er vettu
allt e finfint schhhuu!
fin som skogen
litttten dikt vettu va.. hmpf?
Behöver sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0