Absurt är konst.


HAHA skulle ta en bild på mig och vinarn, men helvete vad sliten jag ser ut!
Ser fan ut som jag magrat igen? hmpf, inte bra.. Slutar alltid dåligt :D
jävla jobb...
helvete, ser riktigt risig ut.... HAHAHAH


Jag gillar att rita abstrakta, absurda, surrealistiska bilder.
Igår satt jag i halft mörker och ritade denna, efter några minuter "vaknade jag till" och tänkte "vad fan har jag ritat?" det är sådana moments som är sköna... Känslorna ritar, inte jag.



awwhh.. känner mig konstig inombords som vanligt...
det är dött på något sätt... kanske bara är hungrig?
lite rabarberpaj på detta så... sova hela dagen imorgon
mmmhh aah bra.


MIN IDOL:






FAN, FINNS INGEN SNYGGARE MÄNNISKA!!!!
helvete vad hon är cool, COOL! adore.

hon kommer till hovet den 30 juni, synd att man inte orkade köa
som alla andra små fjortisar i flera timmar innan för att få en biljett.
Jag kollar hellre på bilderna ;)

AWESOME.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0