I walk the line.

Sitter och lyssnar på när Joaquin Phoneix sjunger "I walk the line" med Johnny Cash! Så jävla skön sån där musik alltså! Jag kommer alltid att älska rock, men det här svänger! Ryser!




Jobbig dag på jobbet idag, som vanligt. Efter det åkte jag till älsklingens jobb och hjälpte han lite 0:) och köpte lite färgpennor åt mig själv, hehe! Sen gick vi och käka på sibylla och sen ringde Paaaaaapi ♥ hihi.

Sen sa han: "Vet du vad jag saknar mest av allt i Sverige?"
Jag: "Nej, vad?"
Han: "Dig! bara dig!"

åååh, snart åker vi till paaaaaapi! 1 månad och 5 dagar kvar! DET ÄR JU INGET :> :> :> :> wiiiie.

Nej, nu ska jag ta ut min rabarberpaj ur ugnen, sen blir det natti natti och jobba imorgon också!


Godnatter ugglor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0