nerd.

Idag har jag jobbat, knappt något folk. Vägen utanför jobbet spärrades av av polisen eftersom kronprinsessan Viktoria kommer att åka omkring där imorgon vid bröllopet. TACK OCH LOV så är jag ledig imorgon :D Regnade ner ett hav från himlen idag samt att det åskade som fan så några tjejer utanför skrek högt!
Jag vaknade imorse med världens huvudvärk och svullna ögon och min första tanke var "Damn, idag kommer det åska!" får alltid migrän eller svår huvudvärk då det ska åska....

Åkte till älsklingen och gick till hans jobb, sa hejdå till han och tjejerna som åkte på roadtrip till GBG. Var på bolaget och köpte mig en Black Tower vinflaska som jag pimplar nu, det vinet är så gott.... Vet inte hur många fredagar på rad jag har druckit det nu... 0:) ups!





Kom hem, min pappas föredetta tjej, min föredetta styvmamma, ringde mig. Vi surrade i nästan två timmar tills min telefon beslöt sig för att dö :( och min kära älskling har fått med sig laddaren till GBG! yey, får köpa en ny imorgon... Förstår inte varför ena laddare inte fungerar... Var i alla fall jätte roligt att prata med henne, världens bästa och kanske sötaste människa! Har alltid älskat och uppskattat henne högt, en oslagbar människa. Tycker än idag att det är jobbigt att hon och pappa gick ifrån varandra - men det är så betydelsefullt att hon fortfarande bryr sig trots alla år som gått. Jag var ju ändå liten då de gick ifrån varann. Men ändå en människa jag haft i mitt liv, hela mitt liv. Att man bryr sig om barn som inte är sina egna, det är värdefullt. Respekt :) Glädje! Saknar henne..


Måste bara återigen säga att jag inspireras så otroligt mycket av Stephenie Meyer. Hennes sätt att skriva på är så fängslande, bättre författare får man leta efter. Speciellt om man söker inom området - fantasy/sci-fi! Hon lyckas verkligen att skapa dessa känslor inom en som hon vill att man ska känna då man läser hennes böcker. Helt otroligt. Jag blev helt förkrossad då jag läste ur "Breaking Dawn" - det första jag tänkte var: Happ, vad händer nu då? Vad ska jag nu göra? Det är slut.......

hahahaha! Hon kom nyligen ut med den femte boken i serien "Bree Tanners andra liv" - läste jag ut direkt. Sååå bra den också! Även boken "the host" som även kommer att bli film efter twilight filmerna antar jag. ÅÅH!! Den boken är också underbar som hon skrivit, man känner verkligen känslorna, man ser bilderna framför sig.

Fantastisk författare! 1000p till henne!


Nu ska jag måla fler skräckinjagande figurer!
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0