Dust to Dust.


Såhär ser min lägenhet ut :) hihi.
Längtar såå tills jag flyttar in.


Hmpf.. Har inte så mycket bilder att bjuda på, hade några, men... Min kamera glömde jag i en väska som nu ligger i mitt förråd hemma.... Som någon förövrigt försökt bryta sig in i genom att klippa sönder lite i gallret... Sen var det blod över hela gallret brevid som hade runnit ner mot golvet, mysigt. Vilka slåss i ett förråd? Eller dödar... Med den där mängden blod.

6 månaders dagen: Firades genom att vara lediga, sovmorgon. Åkte till IKEA och kollade runt på en massa saker som jag vill ha till min lägenhet. Sen åkte vi till bolagret och sedan Willys för att storhandla. Sedan åkte vi in till resturangen Le Rouge inne i Gamla stan. All mat och dryck gick på 1800kr :O haha. Brevid oss satt Maria Montazami och hennes man - samt producenter och en annan brud som ska vara med i andra säsongen av Hollywood fruar.

Lördagen: Jobbade hela dagen med Kajsa. Sen åkte vi hem till Christian och käkade Tacos och drack en hel del hela kvällen och spelade spel. Mycket trevligt.

Mjölby: Åkte till mormor under hela dagen med Christian och mamma. Stackars lilla mormor som måste ha en sån där grej i näsan och andas in syrgas dygnet runt, var en lång sladd genom hela lägenheten. Fick en massa saker till min lägenhet, sötnosen. Sedan gillade hon Christian väldigt mycket, gav oss her blessing och sa "I Love You" till Christian :p haha. Sötnosen. Men det gör så himla ont att se hennes ledsna ansikte när vi skulle gå... Hon tror ju att hon ska gå bort innan vi hinner ses igen. Jag önskar att jag kunde ge mormor en lägenhet här i Stockholm så hon slipper vara ensam så himla mycket :'(



Jag mår fett kasst. Mår illa, har ont överallt, trött som ett cp, varm som fan... ÅH jobbigt. Ska göra nåt annat nu, hajdo

Kommentarer
Postat av: annie

Jag måste få fråga, vad åt ni för någonting? ;p

2010-03-09 @ 15:38:15
URL: http://anniesvanberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0