Johan Glans.

Världens roligaste man!
Som jag sagt förr, man skrattar så man får ont i magen.


Jobbat öppning till stängning idag. Jobbig dag. Sen på väg hem missar jag precis pendeln hem så jag fick stå och vänta i 30 min på nästa, snark. Man har verkligen blivit bortskämd sen man flyttade till Stockholm. Som tur var hade jag världens bästa Cindy att prata med i telefon :D woho.

Kommer hem och då har älsklingen lagat min favoritmat, åååh älskling du är så underbar. Vi är så himla synkroniserade. Jag älskar dig baby. Sen har vi kollat på en massa flytta-hemifrån-saker. Jag äger ju absolut ingenting, så har kollat på precis allt. Men det blir roligt. Hehehe som jag skrattar och mår, eeeeh.

Trött som en gris, helt borta i huvudet. Man hinner aldrig koppla av då man aldrig får vara ledig 2 dagar på raden, man hinner aldrig ladda om batterierna. Känner mig helt förstörd just nu. Imorgon ska jag kolla upp jobb, O R K A R inte mer. Stod på jobbet och kollade mig runtomkring idag och tänkte för mig själv "Är det här vad jag vill med mitt liv?" verkligen INTE. Dags att byta upp sig? Jag spyr på resturanger nu, SPYR. Tamefan det tråkigaste som finns i hela världen.

Skulle kunna klaga livet ur mig, men det orkar jag inte nu. Ska ta mig en kopp varmt te och lägga mig i badet med min brödrost! Tur att älsklingen skrattar lungorna av sig till Johan Glans ;) så bra att jag visade honom igår för C!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0