Kevlar soul.


I have time on my side
Making diamonds of coal
She put a hole, through my kevlarsoul
and my heart slowly dies
It gets lonely and cold

She put a hole, through my kevlarsoul

your'e dream is mine.

Du sitter ute på en bänk vid pendeltåget. Du ser den ena efter den andre som går förbi dig, varenda en av dem är olika, unika. Alla har olika bakgrunder, hudfärger, åsikter, tankar, drag, känslor och stil. Du kan sitta där och tycka att ditt liv är patetiskt, att du är den enda som är onormal och inte passar in bland alla andra. Du känner dig smutsig, du känner dig äcklad, det känns som att alla som går förbi dig kan se igenom dig, rakt in i din själ. Du känner dig blottad, avslöjad - alla dina hemligheter visas inför hela världen.
Det du inte tänker på, är att någon av dessa människor som passerar dig dagligen, mår sämre än dig, har en mycket större börda, ångest, hemlighet. Någon av dessa människor som passerar dig kanske inte lever nästa dag. Allt är så otroligt stort, samtidigt som det är så otroligt litet. Alla människor går igenom olika saker - vissa större än andra, men det är fortfarande stort för den personen som blivit utsatt för något. Det är inte mindre värt, eller mer värt.

Alla är även olika starka mentalt. Jag känner ibland att min mentalitet är nära på att brista, då andra uppfattar mig som en av de starkaste de sett. Jag kan relatera till det, då jag varit med om otroligt mycket så är jag väldigt stark inombords - Samtidigt som jag är världens svagaste.
Kärlek. Det var de jag fruktade mest men som jag samtidigt så gärna ville ha. Jag har bara träffat en massa idioter som sårat mig, varit otrogna, ljugit för mig, dragit hem med andra tjejer framför mina ögon, psykiskt misshandlat mig med mera. Jag vågade aldrig lita på någon igen, jag vågade inte släppa någon nära mig. När jag väl gjorde det, stack dem. Så fort jag öppnade mig, förvandlades de till svin. Två år gick, jag var kallare än någonsin. Min berlinmur var otroligt hög och stark, ingen kunde tränga sig igenom den. Jag hade lärt mig att inte ta åt mig av vad någon sa, jag litade inte på någon, fick jag en komplimang fräste jag tillbaka.
Kommer aldrig att glömma bort våren 2009, när jag stod där i den stora, gröna hissen med mina vagnar från Servera. När jag kom till hissen stod världens finaste, långa, blonda kille med världens finaste och största leende och höll upp dörren åt mig. Tuffa och kaxiga lilla jag smälte på fläcken, jag minns känslan nu när jag skriver om den, känslan jag aldrig trodde att jag skulle få uppleva igen. Jag vart alldeles konstig i kroppen, mina ben vart som smör och jag vart helt darrig i kroppen, mina kinder hettade och jag vågade inte prata med honom då han pratade med mig. Jag fick bara fram något mummel.

Tiden gick och jag stötte på honom fler och fler gånger och han började komma nästan dagligen till mitt jobb, som då låg precis mittemot hans, och köpte mat och pratade med mig. Jag blev störtförälskad från första dagen jag såg honom och det växte sig bara starkare och starkare. Jag tog mig själv i kragen och letade upp honom på internet, älskade facebook och msn. Vart hade vi varit om inte det fanns? I alla fall. Det visade sig att han kände exakt samma sak för mig som jag gjorde för honom. Vi hade blivit kära vid första ögonkastet, det har alltid varit en skröna för mig. Men det är sant, det existerar, det hände för oss. Vi började ses så ofta vi kunde hela tiden, även om det bara var för en timme.
Jag kommer aldrig någonsin att glömma våran första kyss. Herregud, mitt hjärta skenade iväg så mycket att jag trodde att jag skulle svimma. Jag skickade iväg ett sms till honom då jag kommit hem från min kryssning och ville att han skulle komma hem till mig. Vilket han glatt gjorde. Vi satt i min soffa och kollade på Terminator: The sarah connor chronicles, du hade en jätte fin skjorta på dig, du luktade gott och du satt så himla nära mig. Jag kunde känna din andedräkt och värmen från din kropp. Jag vart varm i hela kroppen och ville verkligen kyssa dig, tillfället kom perfekt. Jag tog upp en godis i munnen som du sa att du också ville ha, men det var den sista. Jag stoppade halva i min mun och vände mig om mot dig och sa "Ta den då". Jag trodde aldrig att han skulle göra det, men han gav mig världens varmaste leende och böjde sig ner och tog den. Våra läppar snuddade perfekt vid varandra och godisen var som bortblåst. Haha. Jag vart helt yr av våran kyss. Känslorna for igenom min kropp som en orkan.

Fortfarande, nästan 7 månader senare, har vi exakt samma känslor för varandra. Det är så underbart! Jag kan kolla på dig i evigheter, jag skulle aldrig lessna. Du är det vackraste jag någonsin sett, du har allt jag drömt om, du är allt. Man brukar säga att bra killar inte faller från träd och det gör dom verkligen inte. Jag fick mycket rutten fallfrukt från början, men längst där uppe på berget av rutten fallfrukt glänste ett oslagbart vackert äpple som jag bara inte kunde motstå - Förbjuden frukt, men ändå inte. Jag tog mig till toppen och nu är du min.

Hur många chanser får man att hitta sin själsfrände? EN. Jag har funnit min och det finns inget i världen som skulle kunna få mig att sluta kämpa för honom. I could take a bullet for you - because without you, my heart can't beat. No matter what. Mitt hjärta är för evigt ditt.

Inget lexikon, uppslagsbok eller ord skulle kunna beskriva min kärlek för dig.
Jag har hittat hem, Jag har hittat dig!


Japp. Sådär såg jag ut då du kom till mig den kvällen för våran första kyss. Haha :p Hårdrocksbruuuden.


Men som sagt, jag har inte bara en enda stil. Jag har bara de jag gillar :)


Bilder (klicka för att få dem större)


(förlåt baby, jag vet att du inte vill att jag lägger upp den sista bilden, men helvete vad söt du är där :D ) hihi.. älskar dig, pusspuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0